About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2009. november 19., csütörtök

'Power TV Promo' Animation Mentor eCritique by Mike Walling

http://www.animationmentor.com/11secclub/2009oct.html

Na, megkaptam a magamét egy profitól! :)

A 11 Second Club októberi versenyének díját Mike Walling-tól kaptam, aki, úgy láttam, hasonlóan kezdte a pályáját, mint én, azaz apránként, egészen az alapoktól tornázta fel magát. Mostanra olyan produkciók vannak mögötte (csak néhányat említve), mint a Z, a hangya, a Shrek, a Robotok, a Horton és a Jégkorszak 3 - A dínók hajnalán is dolgozott animátorként. Összefoglalva: WOOOOOWWW!! :)
Szóval, kinti mértékkel mérve, szakértő szempár nézett rá a munkámra. Őszintén szólva, Mike az elején nem tűnt túl lelkesnek, és kicsit rövidnek is tűnt ez a kritika. :) De abszolút egyetértek az észrevételeivel, teljesen alapvető hibákat vétettem.
Most már csak keresnem kell valakit, aki lefordítja nekem a maradék 86%-ot, amit nem értettem. :)
Nagyon örülök a kritikának! Mesés dolog, hogy érintkezhettem egy profi körülmények között dolgozó tapasztaltabb szakmabélivel! - Sub, sub, subbidubb!!

Nincsenek megjegyzések: