About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2009. november 12., csütörtök

Schools of Szeged with Pictures / Szegedi iskolák képekkel

Nem akarok nagyon előreszaladni, de nem is szeretnék elszöttyögni iskolás éveim felett, tehát csak néhány dolog:
Általános iskolába ének-zene tagozatra jártam, fél évig hegedűltem, de problémák voltak a hozzáállásommal, ezért inkább hanyagoltuk.
Mivel már elég korán elkezdtem rajzolgatni (végre jó úton járunk! :), a középiskolába már grafika szakra jelentkeztem, és fel is vettek a Tömörkény István Művészeti Szakközépiskolába.
Ebből az időszakból néhány képem, különböző technikákkal.


Martin Luther King, rézkarc
Tömörkényes éveink alatt Bényi Máté segítségével merülhettünk alá a sokszorosító grafika rejtelmeibe. Ez itt a néhány rézkarcom egyike. Már akkor szerettem részletekbe menő, finom munkákkal múlatni az időt, ezért is hívtak Pölös Endre tanár úrral (megtisztelő volt) 'Sziszifuszi Nagy Péter'nek.

Portré, szénrajz,
egyik állandó modellünkről - ha emlékeznék a nevére, most itt következne.

Szintén szénrajz,
egy halláskárosult Anitával.

Öcsike, szénrajz
Otthoni rajzikálás nővérkével és néhány izgi sorozat epizóddal.

5 perc kroki, ismét szénnel
- úgy rémlik, Horváth Gabival.

Portré, szén- és grafitrajz keverék,
már a Juhász Gyula előkészítő rajztanfolyamáról (szép és elnagyolt részekkel).

Egész alakos szénrajz,
a Tömörkény egy másik állandó modellével, kicsit egybeolvadó térdekkel, de egész lendületesen.

Momóci
, festmény (tempera).
Nagyon keveset próbálkoztam a festéssel, ez itt a 3 db. közül az egyik.

És végül szó szerint vett 'vonalrajzok' tollal és grafittal,
melyek egyfajta kísérletező technikát jelentettek számomra.


Nincsenek megjegyzések: