About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2009. november 12., csütörtök

Blanche-Neige, la suite


És íme egy film, amivel egy nehéz időszakban találkoztam.
Ekkor még a nagy Vargás válság idején jártunk és a szakmabeliek minden adodó munkalehetőségre lecsaptak. A Blanche-Neige, la suite, azaz a Hófehérke, a folytatás egy francia egészestés film, aminek egy része egy lengyel stúdión keresztül jutott el hozzánk. Én emlékeim szerint nem sokmindent tettem hozzá a film egészéhez, mert itt még kezdő voltam. Az elején animációs javítást bíztak rám, aztán meg animáltam egy-két jelenetet, amiket szerintem azóta sem fogadtak el. Nagyon nehezen készült el; egy hetet még Lengyelországban is voltunk a határidők miatt, ahol lelki terrorral akartak kinttartani (már nem a lengyelek), de sikerült hazacsempésznem magamat (a hazaúton, emlékszem, a fuvarozó kollégának volt egy Thomas Newman válogatása és ahogy vesztegeltünk egy karambol miatti kilóméteres kocsisorban, szabadulásom mennyei hangja az Amerikai szépség egyik szívfacsaró száma volt).
Egyszer majd végignézem ezt a szexuálisan túlfútött mozit és felderítem, hogy mi is volt az én elfogadott munkám benne. Mindenesetre kicsit elszórakoztak velem, legfőképpen a kifizetésnél.
A stáblistán azért ott vagyok.




Néhány lendületes vonalvezetésű linetest, az animátoroknak kiadott referencia jelenetek közül. Amikor a karakterek még első lépéseiket tették. Szeretem az ilyen keresgéléseket.






























Itt a bizonyíték, hogy dolgoztam benne. (Hmm..., Photoshoppal csodákat lehet művelni. ;)


És végül egy előzetes:

Nincsenek megjegyzések: