About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2009. december 6., vasárnap

♫ SUNRISE - Music by David Newman & BJ Crawford


Szeretem amikor alkotó emberek hatással vannak egymásra! Sőt, azt is nagyon szeretem, amikor csak úgy emberek hatással vannak egymásra, minden felesleges szövegelés nélkül.

Most pénteken írtam BJ-nek a vimeon keresztül a legfrissebb 11 Second Club nyertes animációjára néhány elismerő szót és még aznap este válaszolt, hogy jó lenne, ha felvennénk egymással a kapcsolatot, mert úgy látja, nagyon hasonló az ízlésünk és hogy ő is mennyire szereti a némafilmeket és a filmzenéket... :)
És küldött nekem három számot, amiből következzen itt az egyik, immár az én montázsommal. Egy Gyönyörű filmhez egy Csodaszép zene!
Thanks BJ!

> SUNRISE PHOTO MONTAGE ~ F.W.Murnau & David Newman: The Marriage / Forgive Me


És néhány kimaradt kép:





Annyira belejöttem már az így készültekbe, hogy muszáj felraknom egy előtte-utána képet is. Na jó, nem mindegyik kép volt ilyen durva (karcok eltüntetése), csak egy kicsit fényezem magam. :)

Nincsenek megjegyzések: