About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2010. május 19., szerda

Coming Soon! Tari Zsófi: Szofita Land

Sümbidümbi!

Nos, véhhéhhéégre befejeztem az animációs munkálatait ennek a diplomafilmnek, ami 2 hét múlva lesz szemrevételezhető végleges formájában. Ééés még érkezik egy website is, ahova szint-én szállítottam az animációkat.
Zsófi, azaz Szofi egyéni hógömb gyűrűket készít, miniatűr kis világokkal, a weboldalon egy kis interaktív játékkal megspékelve ezek a munkái lesznek bemutatva. Ez volt a kiindulása magának a filmnek is, ahol egy mini-musical formájában a gyűrűkészítők csodálatos világába kukkanthatunk be.
A film 5 perc fölötti hosszúságú, technikáját tekintve Anime Studiós papírkivágásos (ha engem kérdezel), tehát 2Ds karakter animáció némi 3Ds térmozgatással keverve. Egy rövidebb flash animációt és kisebb mozgásokat leszámítva, mondhatom, hogy én animáltam a teljes filmet. A site és a film nem kevés vállalás volt diploma munkának és csak gratulálni tudok Szofinak, hogy sikerült mindkettőt összehoznia a védésre.
(Egyébiránt, részemről az egész azzal kezdődött, hogy 2 héttel a munka feltűnése előtt felfedeztem ezt a rövidet, ezzel a csodás zenével...)

Tehát hamarosan jön Szofita Land! És vele újra publikus munka!

Nincsenek megjegyzések: