About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2010. július 23., péntek

Movie: Inception

Oh my, my, my...

Egy szép nagy Intelligens Orgazmus! Vagy legyen: Intellektuális Orgia - így fogalmazódott meg bennem az Eredet a megtekintése után. Filmről írni nagyjából olyan, mint építészetre táncolni és ez főleg érvényes erre a mozira!
Ez bizony a gondolkodó emberek filmje, minden szépítés nélkül. Oda kell figyelni rá, nem adja olyan könnyen magát, mint a filmek általában.
Nem mondom, hogy minden rétegét értettem, de próbáltam figyelni és próbáltam beizzítani az agytekervényeimet, hogy le ne maradjak. Én nem vagyok egy penge agy, ezt magam is tudom, de mégis volt egy kellemes érzésem közben, és megvolt az a lebegés utána, ami csak ritkán fordul elő és ami után még járni kell egyet, szellőztetni, feldolgozni...
Vakargatták az agyamat, igen, azokat a rejtett zogokat bizsergették, amit leginkább a zenével (mint művészettel) lehet elérni. Nem mondom meg, hogy melyik apró részlete hatott rám a legjobban, de bármikor szívesen könnybe lábasztom a szememet azért a finomságért.

Tehát, ha számokban is meg kellene fogalmazmom az élményt:
Peter's Numbers: Excuse-moi, de még egy megtekintést kérnék...

- Egyébként meg nem emlékszem, hogy is kerültem a moziba...

Nincsenek megjegyzések: