About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2010. szeptember 14., kedd

Elfeledett 'Az illúzionista' mozgáspróbák

Magyarnak lenni egyszerűen jó! Olyan kis piciknek és szinte észrevétlennek számítunk ebben a Naagy világban és annyira nem értik a nyelvünket, hogy bátran felhívhatom rá a figyelmeteket, drága honfitársaim, hogy maradtak még a világhálón elérhető Az illúzionista mozgáspróbák, bizonyám! Merthogy az új Sylvain Chomet egészestés vonaltesztjei nemrégiben le lettek tiltva! Még én is kaptam egy levelet a Django Films Illusionist Ltdtől, szinte egy ugyanilyet (más megszólítással), melyben megkértek, hogy vegyem le az oldalamról a filmhez kapcsolódó mozgáspróbákat, mert azok bizony jogsértőek. Én tulajdonképpen örültem, hogy feltűnt a blogom valakinek odakint, de úgy gondoltam, hogy ezzel csak egy fölösleges kört futott mélyen tisztelt Bob Last Úr, mert inkább annak érdemes ilyenkor szólni, aki feltöltötte a videókat. De nem sokkal később persze ez is megtörtént. A tesztek nyomban el is tűntek és nagy vitákat indított a szakmában az ügy, hogy kicsit olyan béna ez az egész, de végülis, ha jobban belegondolunk, sajnos némi igazság azért mégiscsak lapul a legmélyén. Vihiszont! A Django Films szeme nem ér el mindenhova és egy kis maradék még mindig itt árválkodik a közelben, csak hogy mi örömünket lelhessük benne! Tehát adj hálat a Jóistennek, hogy Magyar vagy és add a kezed, hogy elvezesselek e néhány kósza és tiltott vonalhoz.

Nincsenek megjegyzések: