About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2012. január 15., vasárnap

♫ OST - The Rocketeer (1991) by James Horner & Others


Mostanában fedeztem csak fel magamnak a The Rocketeer zenéjét. Ami egyszerűen bámulatos! Gyönyörű, lágy dallamok és az energikus akció betétek mesés összhangja ez a lemez és mindezt megfűszerezik nekünk egy evőkanálnyi mámorító jazzel is.
A filmhez nem kevesebb, mint az (egyik) első moziélményem köthető (az első, emlékeim szerint, továbbra is a 101 kiskutya), tehát egy örök gyerekkori élmény marad nekem ez a film. A plakátját pedig annyira kívánósra penderítették, hogy hamarosan muszáj lesz újranéznem ezt a kalandot!

Mindenkinek más mániája van. A szűz jegyűek, akikhez én is tartozok, általában kényszeresen gyűjtenek valamit. Az én gyűjtögető mániám a mozijegyekkel kezdődött. Konkrétan 1991 óta, azaz 12 éves korom óta süllyesztem el zsebem biztonságos szegletébe a jegyeket az előadásokon. Hogy mennyi gyűlt össze eddig? Szám szerint meg nem mondom, de egy dobozka tele van velük - és a legeslegelső, mind közül, szintén ehhez a filmhez köthető. Íme a bizonyíték:






És egy rajongói animáció a végére:

Nincsenek megjegyzések: