About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2012. május 20., vasárnap

Dear Brother, Corto in 4 Steps

Hosszú idő után ismét rajzoltam egyet.
És nem folytottam el a késztetést, hogy publikáljam is ezt a rajzot. Pontosabban 4 rajzot, merthogy rögzítettem róla néhány homályos fázist is a munkafolyamat közben. Jó volt újra rajzolni, aminek kiváltója egy idegen németországi megkeresése volt és minden 'tét nélkül' zajlott. Így hát ismét kezembe vettem a cerkát ;), hogy régi cimborámat, Corto Maltese-t papírra vessem néhány színnel. És közben még arra is jutott időm, hogy elutazzak a szakmám kezdetéig, amikor még fázisrajzoló voltam és a visszaút is belefért.
(Valójában 13-án rajzoltam, de nem túl kedvemre való az a szám, ezért történt egy kis hamisítás.)





Nincsenek megjegyzések: