About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2016. augusztus 10., szerda

Charlie Chaplin: Smile

Sir Charles Chaplin személyes hatása előtt emelem meg kalapomat innen a Kalap utcai íróasztalom mellől ezzel a rajzzal.
A céges rajzórák beindulása meghozta a kedvem egy kis rajzoláshoz, amit most összekötöttem a szintén ősi eredetű filmes rajongásommal. A rajz szemmérték alapján készült, bármilyen előzetes digitális torzítás nélkül. Színessel vázlatoltam először, majd a lendületet megtartva grafit ceruzával részleteztem a kalapot és a testet (a legunalmasabb rész a kalap kitöltése volt, aminek tartani akartam a vonalas vázlatosságát.) Az egész munka egyebek mellett két estét vett igénybe, ebből a másodikra jutott az arc letisztázása, amit még részletgazdagabbra rajzoltam.




A nagy Sir Charles már tizenegynéhány évesen jelen volt az életemben és évtizedekkel később az animációs pályámon is nagyon hasznos tanácsokat súgott nekem.
Mindent összevetve: Köszi, Charlie bácsi! Köszi azért is, hogy időről időre szólsz a nagy némafilmkorszakból, hogy ne felejtsünk el még többet mosolyogni!:)


Nincsenek megjegyzések: