About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2016. november 1., kedd

Michael Dudok de Wittel A vörös teknős díszbemutatóján

Amikor életem egyik leginspirálóbb animációs vonatkozású érintésében volt részem.

Kecskeméten az Otthon Moziban esett meg az eset, amikor is részt vettem az Oscar-díjas Michaël Dudok de Wit első nagyfilmjének, A vörös teknősnek magyarországi díszbemutatóján. Az est kuriózuma a holland rendező személyes jelenléte volt, és az ok, amiért ellátogatott ide, hogy a Kecskemétfilm munkatársai is bedolgoztak a filmbe. Ezúttal 52 percnyi árnyék animációval, kulcs-fázissal és kifestéssel járultak hozzá a francia-japán koprodukcióhoz, ami a Studio Ghibli égisze alatt készült. És a lényeg, hogy a vetítés utáni állófogadáson kollégámmal megközelítettük a rendezőt, így jutottam egy kis illusztrált aláíráshoz a nagy Dudok de Wittől, amit barátságos szerénységgel kanyarított nekem.

Egy kellemes, nosztalgikus hétvége, kiegészülve egy látogatással a stúdióban, ahol az animáció színes útjára léptem, és egy különleges érintés a szakmából egy nagyszerű alkotótól, egy gyönyörű, emberi film kíséretében.

Az Otthon Moziban
A vetítés utáni állófogadáson a rendező Dudok de Wittel és egy régi-új kollégámmal, Turi Zolival
És egy külön kép aláírásgyűjtés közben :)
A legjobb képem Dudok de Witről:)
Nosztalgia utazás a hírös Kecskemétfilmnél
Erre vetődött régi cimborák: Konecsni Krisztián és Tóth Roland
Magyar népmesék modell-lapok mindenfelé
És és és!, a kicsiny szoba, ahol az első animációs feladataimat kaptam. Minden 2000 végén kezdődött. ;)
Animációs kiválóságok ültetései a stúdió kertjében
És egy kis kecskeméti körkép. A városban, ahol határozottan sok torony segít a tájékozódásban :)

Nincsenek megjegyzések: