About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2011. április 5., kedd

A dobogón! :) 11 Second Club 2011 Március

190 másikat sikerült beelőzni, csupán 2 maradt előttem!
3. helyezés! JEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! :P
Bár, bevallom, egy fokkal jobb eredményről ábrándoztam,
még így is elég jól érzem magamat! :D

Ezúton is köszönet önfeláldozó munkájáért Vári Robinak
és a csodás modellekért Hostyánszki Petyának!

A HD verzió pedig - amivel csupán az egész világot kívánjuk meghódítani - hamarosan jöhöhöhöööön. :)

Para-piri-pamm! :D

6 megjegyzés:

csakovics írta...

Őszintén gratulálok, Pite! Mééég egy kicsi, és nem lesz előtted senki! De szép ez így is! :-)

Peter Nagy-Galambosi írta...

Köszönet! Ez volt az uccsó 11-es műsorszám, mostantól szigorú láblógatás következik. :)

mcslyjr írta...

én személy szerint azért továbbra is kissé vitathatónak tartom az első helyezettet, minden rosszindulat nélkül... valahogy egy szempár és egy csőr egy tollkupacba ágyazva számomra erősen könnyített pályának tűnik, és mivel a második helytől pedig tényleg csak egy hajszál választott el, remélem ezt a láblógatás dolgot azért nem gondoltad véresen komolyan.. egyszóval: hajrá, kovács néni! :D

Peter Nagy-Galambosi írta...

Köszönöm!

Na, hát nem is olyan egyszerű erről úgy nyilatkozni, hogy ne tűnjek fellengzősnek és ne tűnjek csalódottnak sem. Mert nem érzem különösen csalódottnak magamat, (persze, hogy reméltem, hogy én leszek az első magyar kétszeres nyertes 2D és 3D-ben is), de igazándiból örültem ennek az eredménynek, hogy felfértem a dobogóra. :D

Szerintem a CCP (Chatty Cathy Pino...) reagált a szövegre és még passzolt is hozzá, tehát volt benne egy kis ötlet. Ha összehasonlítom az elsőkkel, az enyémben volt a legtöbb munka és finomságok is akadtak benne. Az eredményt látva most gondolhatnám azt, hogy az emberek nem értékelik a belefektetett melót, de nem gondolom ezt, mert nem vagyok még elég idős hozzá és nem vagyok ennyire pesszimista.
Vannak, akik nem értik a szitut, hogy hogy kerül az ördög az asztalra. Hát, én erre csak elnézően bólintok egyet; ha valaki ismeri Pinocchio történetét, akkor nincs gondja azzal, hogy összehozza őt Mr. Devil-lel.

A CCP-nek nem jó az íve. Az emberek már nem nagyon tudnak mit kezdeni azzal, ha egy szöveg után még jön egy csendesebb rész, ahol csak némán játszik a karakter. Talán mert hozzászoktak, hogy a legtöbb infó cikázva jut el hozzájuk, vagy ki tudja, miért - nem is akarom tovább boncolgatni ezt. Én mindenesetre nem tartozok a cikázók közé.

Ha rövidre akarom fogni a dolgot, tisztán jutottam ehhez az eredményhez, nem kampányoltam, hogy minél többen szavazzanak a munkámra és ez egy pindurkát (ez jópofa szó csak keveset használom) megnyugtat. A kintiek juttattak a 3. helyig, de ennél magasabbra már nem akarták emelni ezt az munkát. (Persze arról még nem tudnak, hogy a kampány csak most következik. :)

Én továbbra is tartom magamat ahhoz, hogy az enyém lett a legjobb, csak most nem lett első, sőt, második sem. :D :D Nem volt olyan kedves és szerethető, mint az első, amit én is teljesen bájosnak tartok, egyrészt, mert a 'For the Birds' Pixar short jut róla az eszembe.

Maradjunk annyiban, hogy ez még nem lezárt ügy, de (húúúú) így kellett lennie. Mert, biza, jól van ez így, ahogyan van!

Köszi a kommentet és szép napot!
A láblógatást meg természetesen nem gondoltam komolytalanul. :D

YouAnimator team írta...

Gratulálok Peti! Ne feledd, ez egy út kezdete!
Csabi

Dapoon írta...

Congrats Peter! Loved this entry! :)