About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2009. szeptember 6., vasárnap

11 Second Club - My First Entry / Az első erőpróba: Megszületik Blake 'Charlie' Black


A CGTalk-győzelmem után vérszemet kaptam és arra gondoltam, teszek egy próbát a 11 Second Club augusztusi versenyén is.
Ekkor már csak egy hónap választott el attól, hogy korban én is csak egy harmincas legyek, tehát már ideje volt letennem valamit az asztalra. Össze kell jönnie, gondoltam, a szülinapom körül csak nem babrál ki velem a sors és enyém lesz a dicsőség. :)
Az ötletemet a dialógban elhangzó névre alapoztam (Charlie) és ennek a névnek a lehetőségeit akartam kiaknázni a legismertebb Charlie-t keresve. Nem is kellett sokáig kutatnom: És végre találtam egy alkalmat arra, hogy együtt dolgozhassak örök kedvencemmel, Sir Charles Chaplin-nel! :)
> Egy kis felvezetés a 11 Second Club-on


Munkában Sir Charles - és Mr. Keaton


Öltöző skiccek Szatmári Ottótól és Csákovics Lajostól:

Plakát átalakítások (a plakát, melyen a tükör se fog ;)
 
 Hopp, egy WIP képkocka


És a végleges külső:

Nos, ez a munka végül nem a várt eredményt hozta :), de egy fontos lépés volt ezen a területen, egy nagyobb közönség előtt és egyáltalán nem keserített el a folytatást illetően.

Blake 'Charlie' Black
- The Crew

Created & Animated by: Péter Nagy

Character Modelling and Rigging: Jason Baskin
Environment Sketch: Lajos Csákovics
Environment Modelling: Zoltán B. Kecskeméti
Makeup and Colors: Péter Nagy
Lighting and Rendering: László Branda
Compositing: Csaba Pépp

Nincsenek megjegyzések: