About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2009. november 12., csütörtök

Cat City 2: The Poliakoff Sequence

- 2007 eleje


Macskafogó 2 - A sátán macskája

Hát ez úgy történt, hogy miután végeztem 2006 telén az 'Ez kész! Pénz!' című opusszal, arra gondoltam, teszek egy próbát a magyar filmtörténeti mérföldkőnek számító Macskafogó - folytatásával. :)
Addigra már sok rémhír terjengett róla: hogy sorra buknak el benne a szakma tapasztaltjai és hogy milyen magasak az elvárások. Viszont mivel sokan elvéreztek, addigra valahogy tisztának tűnt az út nekem, mint nem túl tapasztalt animátor számára. Újból adtak ki teszteket, mert a befejezési határidő egyre csak közeledett.
Így hát a kedves karakterellenőr beszervezett nekem egy találkát a főnökkel és a portfolióm társaságában megjelentem Ternovszki Bélánál.
Tehát 2007-et a 'Sátán macskájával' kezdtem. Megkaptam egy egy sequenciás karaktert: Bob Poliakoff-ot! Aminek nagyon megörültem már csak azért is, mert Darvas Iván adta a nyugalmazott rendőrfőnök hangját. Megismerkedtem Csákovics Lajossal, ismét találkoztam egy középiskolai osztálytársammal és még néhányakkal. Az elején nem volt könnyű időszak (anyagi szempontból), de mindenképpen öröm volt csinálni! Nem sikerült végigvinnem a karaktert, de így is akad benne néhány szebb jelenet (és persze kevésbé szépek is).



A sekvencia elején Poliakoff-ért és Cindy nővérkéért vállalok felelősséget, a közepén néhány Grabowski-ért is (igen, a Nagy Grabowskival is együtt dolgozhattam!) , a végét pedig Baumgartner Zsolt kollégám animálta.
Úgy adódott, hogy a film készítése közben hunyt el Darvas, tehát ez a rajzolt egér lett az utolsó szerepe.

Látványtervező: Weigert Miklós













> The Full Sequence from the Film - akarom mondani: A teljes szekvencia a filmből.


És néhány modellap és rajz. Az első az eredeti Macskafogóból, középen az itt még fiatalabb Poliakoffal (Maros Zoltán munkája).








És végül a film animátorainak listája (Subidubi!):


Nincsenek megjegyzések: