About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2011. január 24., hétfő

♫ Top Tracks

- The Track of Day
Ez egyszerűen egy jó nap volt! Amikor legutóbb láttam ezt a sárkányos filmet, már akkor be akartam jegyezni ide ezt a zenét, de végül elmaradt. Tehát, ma hogy a Hold a szűz jegyében járt, bepótolom ezt az elmaradást.
Jónsi: Stick and Stones (How To Train Your Dragon Track)


- & The Animated Track of Year, I think
A következőt pedig már rég kinéztem magamnak. De amikor úgy döntöttem, hogy gyermeki módon 'az év animációs track-jét' választok, többször meghallgattam az egész Így neveld a sárkányodat albumot, hogy leellenőriztem, tényleg jól választottam-e. Az újrahallgatásokkal viszont csak egyre inkább összezavarodtam, annyi kdúúrvánjó szám van itt egy rakáson.
Így hát, biztos, ami biztos, inkább megmaradtam ennél a régi kedvencnél. Élvezzétek hát Ti is!
John Powell: How To Train Your Dragon - Forbidden Friendship

Nincsenek megjegyzések: