About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2012. július 31., kedd

Tömörkény 50

Kedves középiskolám, a Tömörkény István Gimnázium és Művészeti Szakközépiskola - ki gondolta volna - tavaly töltötte be 50. életévét.

Ebből az alkalomból rendeztek Szegeden most júniusban egy ünnepi kiállítást az ott végzett és "alkotó művésszé lett" diákok munkáiból. Én rögtön e kategóriába illőnek éreztem magamat, viszont el kellett gondolkodnom, hogy milyen képet is küldhetnék erre a születésnapra. A középsuli után nem sokkal én már a mozgó rajzok mellett köteleztem el magam és azóta is rettentően kevés grafikám készült. De egy hétvégi gyermekmegőrzés során nővéremnél egy 2007-es rajzomban megláttam annak lehetőséget, hogy én is részt vegyek ezen a kivételes programon.
(Öcsike, azaz nővérem úgy rekonstruálta a megjelenést, hogy egyértelműen látszódjon, ezen a kiállításon csak egyetlen kép szerepelt. :)




Ez pedig egy kis kedvcsináló minden diáknak, aki esetleg mostanában tudta le általános iskolai tanulmányait: Tömörkény 50

Nincsenek megjegyzések: